"Na ovoj konferenciji želimo podijeliti ključna znanja iz financija, marketinga i poslovanja koja mogu pomoći povećati dobit poduzetnicima u manjim sredinama." Konferenciju zatvara panel na temu: “Ima li još nešto osim turizma u Zadru?”

Nakon gostovanja u Sinju i Svetoj Nedelji, jesen donosi treće izdanje konferencije "Dobitna formula"

Domaćin Konferencije je Inovativni Zadar a mali i srednji poduzetnici okupit će se u petak, 27. rujna od 10 do 13 sati u Konferencijskoj dvorani Inkubatora Bili brig.

Što je Dobitna formula?

Na ovoj konferenciji želimo podijeliti ključna znanja iz financija, marketinga i poslovanja koja mogu pomoći povećati dobit poduzetnicima u manjim sredinama. Želimo razvijati skrivene potencijale i pomoći da što veći dio poduzetnika ne samo održi svoj posao, već da on raste i razvija se.

Bez dugih uvodnih govora i skupih kotizacija, Dobitnu formulu čine kratka i upečatljiva izlaganja na teme koje često muče male i srednje poduzetnike. Primjerice, kako dobiti financiranje, odrediti cijenu proizvoda ili bolje upravljati zalihama. Naši predavači govore jednostavnim i pristupačnim jezikom, jezgrovito i uz puno primjera. Nakon izlaganja, slijedi tematska panel rasprava s gostima, a na kraju je prilika za umrežavanje.

O kojim temama ću moći slušati?

Prvi izlagač bit će financijski konzultant, komentator i bloger, Hrvoje Serdarušić. On će izložiti najčešće financijske pogreške kod poduzetnika, kako ih izbjeći i postići dobar rejting kod banaka. 

Predrag Novačić, direktor portala Bon.hr, pokazat će nam kako prepoznati dobrog, a kako lošeg kupca i smanjiti vjerojatnost problema s naplatom.

Može li vam računovođa pomoći da poslujete uspješnije? Na to pitanje će odgovoriti direktorica računovodstvenog ureda Opus Libre, Gordana Janković Besednik

Mihovil Katić iz agencije Branche govorit će o često zanemarenom dijelu marketinga: cijenama. Pokazat će nam kako ih ispravno odrediti i izbjeći opasnost da budemo prejeftini.

Kristijan Kožić iz Analitičkih rješenja demonstrirat će nam kako vam poslovna inteligencija može pomoći da prepoznate najprofitabilnije kupce ili lokacije prodaje. 

Gerhard Šarić, konzultant za bespovratna sredstva iz Waymarka, izložit će nam aktualne natječaje EU fondova za mala i srednja poduzeća.

Na koncu ćemo na panelu “Ima li još nešto osim turizma u Zadru?” čuti o potencijalima koje Zadar ima izvan turističkog sektora. Moderator panela je komunikacijski konzultant Mate Mijić, a panelisti su Marko Mišulić iz IT kompanije Rentlio te Edvard Ćoza iz konzultantske kompanije Civil Engineering Consultancy.

Koliko traje konferencija?

Počinjemo u 10 sati, a detaljan raspored možete pronaći u programu. Formalni dio završava u 13 sati, nakon čega će zainteresirani moći postaviti dodatna pitanja izlagačima u neformalnoj atmosferi.

Broj prijava je ograničen a prijaviti se možete na sljedećem linku: https://forms.gle/HCkV5whKLAuW...

Ulaz je besplatan.